استفاده از لباس کار ست ورک در سفر به فضا

لباس کار می تواند از پوشندگان خود در برابر بسیاری از تأثیرات مضر محافظت کند، مشروط بر اینکه سایز لباس کار ست ورک مناسب را انتخاب کنند. توجه به این نکته ضروری است که همه لباس‌ها از همه این عوامل محافظت نمی‌کنند. توانایی آنها برای محافظت به طراحی و جنس لباس بستگی دارد.

به عبارت دیگر، شما نمی توانید به سادگی هر نوع لباسی برای کارمندان خود بخرید و امیدوار باشید که از آنها در برابر سوختگی محافظت کند.

برای اینکه بتواند یک دفاع موثر در برابر آتش یا آب باشد، مواد روپوش باید به روش خاصی درمان شود. همین امر در مورد محافظت در برابر برخی مواد شیمیایی نیز صدق می کند.

ایمنی دلیل اصلی این است که یک شرکت اطمینان حاصل می کند که کارمندانش لباس کار خوب و مناسبی دارند.

با این حال، این تنها دلیلی نیست که شما باید روی این لباس های محافظ سرمایه گذاری کنید. لباس‌های عمومی در محل کار NZ مهم هستند زیرا ارائه می‌دهند:

لباس

محافظت: البته اولین کار لباس پوشیدن محافظت است. با این حال، آنها فقط از بدن پوشنده محافظت نمی کنند.

برای محافظت از لباس نیز می توان از روپوش استفاده کرد. برای مثال، اگر کارمندان شما با غذا کار می کنند، می توان از لباس های سرپوش آنها برای محافظت از لباس های روزمره در برابر پاشیدن و ریختن مواد غذایی استفاده کرد.

تنظیم دما: لباس‌های شلواری وجود دارند که برای روزهای سرد یا شیفت‌های شب عالی هستند. آنها پوشندگان خود را گرم نگه می دارند.

در صنعت معدن، آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند، زیرا شرایط زیرزمینی معمولاً به معنای دمای پایین است.

دید: لباس‌های با دید بالا برای مشاغلی که در کنار بزرگراه‌ها کار می‌کنند و همچنین برای مشاغلی که اولین پاسخ‌دهنده هستند مهم هستند.

دید چنین لباس هایی با ترکیب پارچه های فلورسنت و نوارهای بازتابنده به دست می آید. اگر فقط از پارچه فلورسنت استفاده می شود، لباس های لباس فقط در طول روز استفاده می شود.

قرار گرفتن در معرض برند: لباس‌های سرپوشیده بخش بزرگی از بدن کاربر را پوشش می‌دهند.

مطمئناً روی آن مقدار پارچه فضای کافی برای لوگوی شرکت یا نام تجاری وجود دارد.

فقط مطمئن شوید، اگر می‌خواهید یک لوگو روی لباس‌های پوشیده از نور قرار دهید، باید حداقل مواد فلورسنت قابل مشاهده باشد.