استفاده از ظروف پلاستیکی درب دار در ساخت تابوت در قبیله ای از هندوستان

اگر اهل مینیمالیستی هستید و از ظروف حجیم خوشتان نمی آید، ظروف پلاستیکی درب دار آشپزخانه راه حل هستند.

در حالی که برخی از این ها گران تر هستند، دوام بیشتری دارند و احتمال لکه دار کردن غذا کمتر است.

آنها همچنین سبک وزن هستند و حمل آنها به محل کار را آسان می کند، اگر با حمل چند کیلو مشکلی ندارید، می توانید ظروف ارزان قیمت بخرید. اگر کمی وزن اضافی برایتان مهم نیست، ظروف ارزان قیمت را خریداری کنید.

چگونه ظروف پلاستیکی آشپزخانه برای آشپزخانه شما موثر است، 1. غذاها را به صورت ایمن و کارآمد نگهداری کنید:
این ظروف به شما این امکان را می دهد که مواد غذایی را به صورت ایمن و کارآمد نگهداری کنید.

می‌توانید ظروفی را بخرید که مواد خشک یا مرطوب را در خود جای دهد و درب‌هایی که مطابقت دارند از ریختن مواد جلوگیری می‌کند.

آنها همچنین دارای علامت های درجه بندی شده هستند که به شما کمک می کند به راحتی مواد تشکیل دهنده را اندازه بگیرید و آنها را برای کارکنان آشپزخانه شناسایی کنید.

دیگر نیازی به اندازه گیری نخواهید بود و نگران قرار دادن اشتباه ظرف یا به هم ریختن محتویات آن نخواهید بود.

بسیاری از این ظروف نگهداری پلاستیکی دارای تقسیم‌کننده‌های قابل جابجایی هستند که ذخیره‌سازی مقادیر زیادی غذا را آسان‌تر می‌کند.

2. قابل شستشو در ماشین ظرفشویی: برخی از این ظروف قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند. آنها می توانند مواد خشک و مرطوب را نگه دارند.

اکثر آنها دارای درپوش هایی هستند که برای جلوگیری از نشتی کاملاً مناسب هستند.

برخی دیگر نشانه‌های درجه‌بندی شده‌ای دارند که به شما کمک می‌کند مقدار مناسب مواد را اندازه‌گیری کنید، چه در حال آماده‌سازی یک وعده غذایی یا صرفاً باقیمانده‌ها را ذخیره کنید.

استفاده از این ظروف می تواند به شما در صرفه جویی در زمان و هزینه در طولانی مدت کمک کند. شما خوشحال خواهید شد که انجام دادید و آنها برای سالهای آینده شما را دوام خواهند آورد.

در حالی که برخی از ظروف نگهداری پلاستیکی قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند، برخی دیگر را می توان برای غذا استفاده کرد.

Glasslock دو نوع ظروف شیشه ای دارد: یک درب شیشه ای و یک درب پلاستیکی، این درب ها معمولاً از شیشه بوروسیلیکات ساخته می شوند که نسبت به شیشه های سکوریت شده در برابر شوک حرارتی مقاومت بیشتری دارند.

هر دو قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند و دارای گارانتی مادام العمر هستند، یک ظرف پلاستیکی خوب آشپزخانه یکی از ضروریات خانه شماست.