ظروف پلاستیکی رنگی که پسری با آن توانست توپ بازی جام جهانی را بسازد

در حقیقت ظروف پلاستیکی رنگی را می توان در مایکروویو استفاده کرد، اما نه برای گرم کردن غذاهای حاوی الکل.

PP هنگام واکنش با اتانول، فنل و فرمالدئید را آزاد می کند که برای انسان خطرناک است سموم در کبد رسوب می کنند و آسیب زیادی به سلامتی وارد می کنند.

ظرف نباید محکم بسته شود، ظرف باید دارای سوراخ یا دریچه مخصوص باشد، لطفا توجه داشته باشید: پلی پروپیلن فقط برای گرم کردن استفاده می شود، پختن غذا در آن به شدت توصیه نمی شود.

پلی استایرن. به طور منظم و کف آلود اتفاق می افتد از پلی استایرن منبسط شده برای ساخت فوم، ظروف تخم مرغ، پد گوشت و بسته بندی استفاده می شود.

از پلی استایرن معمولی فنجان برای ماست و بسته بندی سی دی، و همچنین تقریبا تمام ظروف یکبار مصرف، اغلب در ساخت فنجان های قهوه و ظروف فست فود استفاده می شود.

هنگامی که گرم می شود، ترکیبات شیمیایی خطرناکی آزاد می کند، بنابراین فقط محصولات سرد یا خنک را می توان در چنین ظرفی نگهداری کرد.

پلی استایرن منبسط شده خطرناک تر از حد معمول است. راحت تر شکسته می شود و به میکروپلاستیک تبدیل می شود.

پلی کربنات، پلی آمید و سایر انواع پلاستیک، مناسب برای غذاهای سرد یا سرد. نمی توان به صراحت چیزی در مورد ایمنی محصولات ساخته شده از پلیمرهای این گروه بیان کرد.

پلیمرهایی که برچسب جداگانه دریافت نکرده اند و در گروه OTHER قرار می گیرند بسته به نوع پلاستیک ممکن است برای نگهداری و گرم کردن مواد غذایی مناسب باشند.

برای حفظ محیط زیست از آلودگی باید به علامت مثلث سه فلش که به معنای چرخه بسته (ایجاد استفاده دفع) است توجه کرد.

او می گوید این بسته بندی برای فرآوری بیشتر مناسب است و به برچسب های محیطی اشاره دارد.

در داخل مثلث، یک کد دیجیتال نشان داده شده است، و در زیر حلقه نام نامه (مخفف) ماده ای که بسته از آن ساخته شده است.