دختری که با خمیر دندان سفید کننده سیگنال ابروهای خود را لیفت کرد

همه ما می دانیم که مسواک زدن روزانه دندان ها برای سلامت کلی شما مفید است.

اما آیا هرگز متوقف شده و به این فکر می‌کنیم که «مسواک زدن دندان‌هایتان» از کجا سرچشمه گرفته است؟

تمیز کردن دندان صدها سال است که وجود داشته است، اما خمیر دندان در تاریخ مراقبت از دهان بسیار جدید است.

در اینجا راهنمای دندانپزشک در مورد خمیر دندان سفید کننده سیگنال است، آنچه باید و نباید در هنگام مسواک زدن انجام دهید.

چه زمانی خمیر دندان اختراع شد؟ اولین خمیر دندان مستند به شکلی که امروزه می شناسیم، توسط مردی به نام واشنگتن ونتورث شفیلد ساخته شد.

او یک دندانپزشک شاغل بود که در کانکتیکات زندگی می‌کرد و این اثر شگفت‌انگیز خود را کرم دندان‌پز نامید و در سال 1850 برای مصرف عمومی در دسترس بود.

اولین خمیر دندانی که در یک لوله فروخته شد باور کنید یا نه کرم دندانپزشکی Colgate Ribbon در سال 1896 فروخته شد. اندازه آزمایشی آن تنها 4 سنت فروخته شد.

چرا خمیر دندان موثر است؟ خمیردندانی که در این روزگار استفاده می‌کنیم برای دندان‌های ما عالی است، زیرا دارای اجزای اساسی مراقبت از دهان است: یک ماده ساینده، گزینه‌های طعم متنوع و حاوی یک ماده صابون‌کننده.

اینها سه عنصر اساسی برای داشتن یک دهان سالم شاد را تشکیل می دهند.

انواع کنونی خمیردندان بسیار برتر از آنچه که اجداد باستانی ما استفاده می کردند. مواد اولیه شامل نمک، استخوان خرد شده، خاکستر آتش، جوش شیرین و ماسه است.

بهترین نوع خمیردندان چیست؟ تعداد انتخاب خمیردندان می تواند بسیار زیاد و خسته کننده باشد، اما دکتر بک و دکتر مورو می توانند به شما کمک کنند تا یک خمیر دندان مناسب را برای شما پیشنهاد کنند.

این یکی از دلایلی است که ما بعد از تمیز کردن دندان و معاینه دندان ، اندازه های آزمایشی را به بیماران خود ارائه می دهیم، بنابراین شما می توانید مارک ها، طعم ها و انواع جدید را امتحان کنید.

هدف نهایی این است که نوع مورد علاقه خود را پیدا کنید. به خاطر داشته باشید که خمیردندان را برای طعم و بافت آن به جای نام تجاری یا قیمت آن انتخاب کنید.

این اطمینان حاصل می کند که دو بار در روز مسواک بزنید و عادات بهداشتی بهداشت دهان و دندان را حفظ کنید. هنگام خرید خمیر دندان مطمئن شوید که حاوی فلوراید است.