اسکاچ سیلیکونی آلوده ترین وسیله آشپزخانه در 10 سال گذشته معرفی شد

یکی از مزایای این اسکاچ سیلیکونی این است که به سرعت خشک می شود، حتی با یک قفسه خشک کن اسفنجی ، اسفنج های معمولی مدتی طول می کشد تا خشک شوند.

آنها خانه های مرطوب برای مهمانی های میکروبی هستند. اسفنج سیلیکونی به وضوح در این زمینه یک مزیت دارد.

قرار است در برابر کپک و کپک مقاوم باشد، و در ماه استفاده من، به نظر می رسد که این درست است. همچنین بو نمی دهد. تا اینجای کار خیلی خوبه.

قیمت یک اسفنج سیلیکونی به ازای هر قطعه 8 دلار بیشتر از اسفنج یکبار مصرف اسکاچ بریت است . آنهایی که تمایل دارند حدود یک دلار و مقداری تغییر بپردازند.

اسفنج سیلیکونی برای دوام بیشتر طراحی شده است، با توجه به اینکه من سالانه 12 تا 18 اسفنج ظرف را می گذرانم و با فرض اینکه اسفنج سیلیکونی یک سال دوام می آورد اسفنج سیلیکونی ارزان تر است. با این حال، از صابون بیشتری استفاده می کند، بنابراین شاید نه.

شاید این فقط این است که من به آن عادت کنم. من به امتحان کردن آن با ظروف ادامه خواهم داد، هرچند احساس می کنم که جایگزین اسفنج های معمول آشپزخانه من نخواهد شد.

من عملکرد اسفنج اسکرابی فوم را ترجیح می دهم. اما من این واقعیت را دوست دارم که اسفنج سیلیکونی محل زندگی یک شهر میکروبی نیست، من همچنین سعی می کنم زباله کمتری تولید کنم.

من فکر می کنم برای حمام عالی است. یک اسفنج مقاوم در برابر میکروب در حمام ایده خوبی به نظر می رسد زیرا اتاقی است که مرطوب می شود و مستعد کپک زدن است.

اگر می‌خواهید یکی از آن‌ها را برای خودتان امتحان کنید، می‌توانید اسفنج سیلیکونی دوگانه را در Sur La Table پیدا کنید، که آن را در آمازون نیز به فروش می‌رساند.

همچنین نسخه‌ای وجود دارد که از دو طرف پرز دارد، ساخته شده توسط Kuhn Rikon، یک برند سوئیسی، که می‌توانید آن را در Amazon ، Crate & Barrel ، Sur La Table و سایر خرده‌فروشان بیابید.

با این حال، من دوست دارم گزینه ای از طرف های بافت متفاوت را داشته باشم. هر دو اسفنج ساخت چین هستند.