ایزوگام طرح آجرنما از جنس نقره است

یکی دیگر از مواد ضد آب ایزوگام طرح آجرنما است. این ماده برای محافظت از خانه شما در برابر عوامل موثر است. با این حال، در درجه اول بر روی پشت بام ها برای مشاغل تجاری یافت می شود.

آسفالت لاستیکی داغ 790-11 برای دو کاربرد خاص بهترین است. اگر با مجموعه‌های رویشی گسترده یا مجموعه‌های سقف فشرده سر و کار دارید، می‌خواهید این مواد را انتخاب کنید.

از مشکلات جلوگیری می کند و بهترین نتایج را برای شما به ارمغان می آورد. گاهی اوقات از این ماده برای ایجاد یک پوشش ضد آب برای RVها و کمپینگ ها استفاده می شود.

چیزهای زیادی در مورد آسفالت لاستیکی وجود دارد. به عنوان مثال، بسیار سخت است.

می تواند هر چیزی را که مادر طبیعت سر راهش می اندازد تحمل کند. به طور همزمان، بسیار انعطاف پذیر است و نفوذ بخار رطوبت بسیار کم است.

این تضمین می کند که شما به نتایج خوبی خواهید رسید. این ماده معمولاً برای ضد آب بودن پل ها، میدان ها، فضاهای پارکینگ و سقف های تجاری استفاده می شود.

هنگامی که این ماده بر روی بتن استفاده می شود، می تواند به کاهش ترک خوردگی، سر و صدا و هیدروپلنینگ کمک کند. همچنین دوام مواد زیرین را افزایش می دهد.

ایزوگام

یکی دیگر از مواد عایق رطوبتی بسیار محبوب ترموپلاستیک است. این ماده ممکن است ارزان ترین موجود در بازار نباشد، اما مزایای زیادی را ارائه می دهد.

به عنوان مثال، یکی از قوی ترین مواد ضد آب موجود در بازار است. به طور متوسط، می تواند 50 سال یا بیشتر دوام ضد آب را برای شما فراهم کند. این باعث می شود ماندگاری آن نسبت به بسیاری از جایگزین ها بیشتر باشد.

هنگامی که به درستی گرم شود، مواد از جامد به نیمه جامد تبدیل می شوند. این به یک حرفه ای اجازه می دهد تا ورق ها یا پانل ها را به هم ببندد.

در مقابل، این امر باعث می شود عایق رطوبتی ترموپلاستیک برای هدف مورد نظر موثرتر باشد. این ماده همچنین دارای الاستومر است.

این بدان معناست که نسبت به برخی دیگر از مواد ذکر شده قادر به مقاومت در برابر ضربه بسیار بهتر است. عایق رطوبتی ترموپلاستیک را می توان برای اهداف فراوانی استفاده کرد.

این ماده اغلب برای محصولات دارویی نیز استفاده می شود. این توانایی بیرون نگه داشتن هوا و مایعات را دارد، بنابراین برای ایجاد کیسه های ذخیره غذا و آب عالی است.