تولید کلاسور معمولی در چین متوقف شد

انواع مختلفی از کلاسور معمولی و حلقه ای در بازار موجود است و شما باید کلاسور مناسب را متناسب با هدف خود انتخاب کنید. در واقع، انواع مختلف کلاسورها بر اساس اندازه و طرح آنها تعیین می شود تا با نیازهای دقیق و چندین نوع مصرف کننده مطابقت داشته باشد.

بنابراین، می توانید کلاسورها را به صورت آنلاین خریداری کنید یا از هر فروشگاهی بنا به نیاز خود انتخاب کنید.

با این حال، هنوز هم می‌توانید کلاسورها را بر اساس اندازه‌هایشان دسته‌بندی کنید، مانند کلاسورهای کوچک 5 x 7، کلاسورهای 5.5 x 8.5، کلاسورهای عکس 8 x 10، a4 8. 25 کلاسورها 11.75، کلاسورهای قانونی 8.5 x 11، موسیقی.

کلاسور 9×12، کلاسور 12×12 دفترچه، کلاسور 14×17 هنر، و کلاسور 17×11 دفتر کل.

همچنین می‌توانید جدیدترین کلاسورها را بر اساس کاربردشان و بر اساس شکل حلقه‌هایشان مانند کلاسورهای ذخیره‌سازی بازی و کیت جمع‌آوری فشرده بلیت فیلم، و حلقه‌های O یا کلاسورهای حلقه‌ای گرد، کلاسورهای حلقه D و کلاسورهای حلقه‌ای D مایل دسته‌بندی کنید.

کلاسور

هیچ کس در مورد اینکه چه کسی ابتدا کلاسورها را اختراع کرد، تأیید نمی کند، اما اولین اختراع ثبت شده برای برگ شل در سال 1854 بود و در همان سال دو اختراع دیگر برای 2 حلقه و 3 حلقه کلاسور توسط یک شهروند آمریکایی به نام T Sisson از رود آیلند انجام شد.

اگرچه سیسون کلاسورها را ثبت کرد، اما کلاسورها در سال 1854 در بازار موجود نبود. او همچنین در همان سال اختراع را برای کلاسورهای حلقه برگ شل سوراخ شده به ثبت رساند.

جالب اینجاست که در تمام این سال‌ها کلاسورهای سه حلقه‌ای ظاهر نشده‌اند، اما در اوایل ساخت کلاسورها، کلاسورهای سه حلقه‌ای به نام تخته کلاسور برای مقوای سنگین با روکش‌های پلاستیکی استفاده می‌شد.

آمار دقیقی از تعداد دقیق کلاسورهای فروخته شده در بازار در سراسر جهان در سال وجود ندارد.

اما یک تخمین تقریبی از فروش کلاسورها در ایالات متحده حدود 50 تا 60 میلیون در سال است. کلاسورهای 3 حلقه ای از ابتدا بیشتر برای نگهداری و محافظت از کاغذهای برگ شل استفاده می شود.