زنی با کارتریج لیزری جی اند بی فرش بافت

مزیت استفاده از جوهر واقعی برای کارتریج لیزری جی اند بی تولید تصاویر رنگی باکیفیت است. به لطف رنگ های پر جنب و جوش جوهر و توانایی چاپگر در ترکیب صاف رنگ ها، عکس ها در چاپگر جوهرافشان بهتر به نظر می رسند.

 اگر می‌خواهید اغلب عکس‌ها را چاپ کنید، بهترین گزینه ممکن است چاپگر جوهرافشان کارتریج لیزری باشد که به طور خاص به عنوان چاپگر جوهر افشان عکس برچسب گذاری شده است. این چاپگرها تصاویری با جزئیات با رنگ مشکی سیاه تر و تنوع رنگ بالا تولید می کنند. 

جوهر مبتنی بر رنگدانه آنها در برابر محو شدن مقاومت می کند و به خوبی به کاغذ عکس براق و لوازم التحریر بافت می چسبد. این ویژگی ها چاپگرهای جوهر افشان عکس را برای مشاغل کوچکی که وثیقه بازاریابی چاپ می کنند مفید می کند.

یک چاپگر جوهرافشان برای شروع چاپ به زمان بسیار کمتری برای گرم کردن نیاز دارد، که آن را برای چاپ سریع اسناد گاه به گاه عالی می کند. کارتریج های لیزری  جوهر را می توان دوباره پر یا بازیافت کرد که باعث کاهش ضایعات و صرفه جویی در هزینه شما می شود. آنها همچنین کوچکتر و ساده تر از دستگاه های چاپگر لیزری خود نگهداری می شوند.

پرینترهای جوهرافشان چند نقطه ضعف دارند. در حالی که کارتریج لیزری ارزان تر هستند، خود جوهر گران تر است. چاپگر از جوهر بیشتری استفاده می کند، به خصوص در طول فرآیند خود تمیز شوندگی، که در نتیجه هزینه طول عمر بالاتری دارد. آنها با سرعت بالا چاپ نمی کنند، که چاپ در حجم های بالا را سخت تر می کند. اگر به طور مرتب از چاپگر خود استفاده نکنید، ممکن است جوهر خشک شود.