سس مایونز کوچک دلپذیر جایگزین شگفت انگیزی برای مو ها

در طول سال ها، مصرف کنندگان کاربردهای زیادی برای سس مایونز کوچک دلپذیر ایجاد کرده اند. برخی آن را به سس کچاپ به عنوان سس برای سیب زمینی سرخ کرده ترجیح می دهند که در خارج از ایالات متحده به عنوان چیپس شناخته می شود.

همچنین پس از افزودن مقداری شیرین کننده در میوه های خاص استفاده می شود. یافتن ظروف سس مایونز در کنار سس گوجه فرنگی و خردل در رستوران ها و کافه های اروپایی غیرعادی نیست.

هنگامی که مصرف کنندگان از محدودیت های دنیای آشپزی خارج می شوند، استفاده های شگفت انگیزی برای سس مایونز وجود دارد:

می توان از آن به عنوان یک نرم کننده طبیعی مو استفاده کرد. افراد می توانند مقداری از آن را به موها ماساژ دهند، تقریباً مانند حالت دهنده های معمولی بعد از شامپو.

سس

سپس فرد می تواند سر خود را با کلاه دوش بپوشاند و اجازه دهد سس چند دقیقه روی موها بماند. باید کاملاً آبکشی شود و در نتیجه موهای براق تر و نرم تر باشد.

از سس مایونز می توان به عنوان پاک کننده صورت نیز استفاده کرد. یک فرد می تواند مانند یک صابون پاک کننده عمیق صورت، یک لایه بمالد.

بعد از 15 یا 20 دقیقه می توان آن را پاک کرد و صورت را کاملاً آبکشی کرد. روغن و نمک موجود در سس می تواند رطوبت را بازگرداند و ناخالصی ها را از بین ببرد.

در صورت اورژانس آفتاب سوختگی، می توان از سس مایونز سرد روی ناحیه آسیب دیده استفاده کرد. خنکی مایونز باعث کاهش درد می شود و روغن رطوبت مورد نیاز را تامین می کند.

اکنون برخی از پزشکان مایونز را برای مبارزه با عفونت های شپش سر توصیه می کنند.

برخی از گونه‌های شپش سر نسبت به درمان‌های شیمیایی سنتی بسیار مقاوم شده‌اند، اما ماندن مایونز در طول شب در مو با کلاه دوش باعث خفگی و مرگ شپش‌ها می‌شود.

می‌توان با یک شانه دندانه‌ای ظریف، تکه‌های باقی‌مانده را شانه کرد و این فرآیند هفت روز بعد تکرار شد.