قابلمه چدن بوش رنگ غذا را تیره تر و مزه آن را شورتر می کند

برای پخت ماکارونی قابلمه چدن بوش طراحی شده است. دو نوع اصلی قابلمه پاستا وجود دارد. اولی با درب قفل سوراخ دار است تا بتوانید آب را بیرون بریزید و با ماکارونی پخته باقی بمانید.

نوع دیگر پست ماکارونی نوعی است که دارای یک صافی فلزی است که داخل یک قابلمه بزرگ می رود.

وقتی پخت ماکارونی تمام شد، صافی فلزی را از بین می‌برید و در نهایت با ماکارونی پخته شده در صافی می‌روید. اساساً این یک بخارشوی بزرگ و عمیق است.

دیگ دوبل مانند یک بخارپز است، با این تفاوت که درج آن یک دیگ بدون سوراخ است. اینها برای غذاهایی که با حرارت بخار بهتر پخته می شوند مانند شکلات ذوب می شوند.

در حالی که قطعاً می‌توانید کاسرول‌ها را در اجاق هلندی یا آرام پز بپزید، می‌توانید قابلمه‌های خاصی را نیز بخرید که برای تهیه کاسه‌ها طراحی شده‌اند، مانند قابلمه‌های کم‌تر زیر.

قابلمه

بیشتر آشپزخانه‌ها شیر گرمکن نمی‌گیرند، اما اگر شیر گرم دوست دارید و ترجیح می‌دهید آن را در یک قابلمه سس کوچک انجام ندهید.

در واقع می‌توانید قابلمه‌ای بخرید که برای گرم کردن شیر روی اجاق گاز طراحی شده است.

تابه ها روی اجاق یا فر هم می روند اما دیواره های پایین تری دارند یا اصلاً هیچ. آنها زمانی ایده آل هستند که شما نیاز به دست زدن به غذا مانند چرخاندن و چرخاندن آن دارید.

اکثر مردم می دانند ماهی تابه چیست. از نظر فنی یک ماهیتابه است. این یک تابه دایره‌ای دایره‌ای با دیواره‌های کم ارتفاع و مستقیم است.

اگر به پختن صبحانه های بزرگ علاقه دارید، کبابی ها عالی هستند. سطح صاف زیادی برای تخم مرغ، پنکیک، هاشبراون و غیره دارید.

در مورد پنکیک، آنها برای این کار بسیار عالی هستند زیرا می توانید کل دسته را خیلی سریعتر از تکیه بر یک ماهیتابه بپزید. ما یک توری داریم و بسیار مفید است.