قرار دادن سرعت گیر جاده ای بر روی سیاره مریخ

اگرچه سرعت گیر جاده ای اساساً برای تأمین ایمنی در جاده‌های ما طراحی شده‌اند، در واقع چند موقعیت وجود دارد که می‌توان از موانع ایمنی در آنها استفاده کرد.

مدیریت ترافیک ، مدیریت رویداد ، ایمنی راهسازی و در بسیاری از موارد موانع ایمنی می توانند یک نصب دائمی باشند.

دلایل مختلفی وجود دارد که ما باید ترافیک را تغییر مسیر دهیم، چه یک جاده برای تعمیر و نگهداری بسیار مورد نیاز یا یک رویداد خاص بسته شود، سرعت گیر جاده ای بهترین گزینه هستند.

ایجاد یک مانع محکم برای هر کسی که بخواهد به مناطقی که مجاز نیست رانندگی کند، یک بازدارنده قوی خواهد بود.

مدیریت ترافیک تنها به وسایل نقلیه نیز اشاره نمی کند، ترافیک پیاده همچنان ترافیک است، از موانع جاده می توان برای هدایت عابران پیاده در مکان های ناامن استفاده کرد.

رویدادهای مقیاس بزرگ گاهی اوقات ممکن است نیاز به بسته شدن جاده داشته باشند یا دارای سرعت گیر جاده ای موقت در امتداد خیابان باشند تا از دسترسی وسایل نقلیه به مسیرهای پیاده روی یا گذرگاه ها جلوگیری شود.

موانع ایمنی بتنی نیز می تواند در هر تقاطع نصب شود تا از ورود خودرو به طور کامل به جاده جلوگیری شود.

با این حال، این کار به هر دو صورت انجام می شود، و از ورود افراد به خیابان در هنگام رویدادهای پر سرعت جلوگیری می کند. این نگرانی ایمنی در رویدادهایی مانند دوچرخه سواری رقابتی یا ماراتن به طور فزاینده ای رایج شده است.

در موردی که کار در کنار جاده انجام می شود، این محل کار در نظر گرفته می شود و به نوبه خود باید از شیوه های OHS پیروی کرد.

این سیاست‌ها و رویه‌های ایمنی به کاهش احتمال آسیب‌دیدگی نه تنها برای کارکنان در محل، بلکه هر عابران پیاده‌ای که ممکن است در آن منطقه باشند کمک می‌کند.

استفاده از ترکیبی از سرعت گیر جاده ای و مناطق ممنوعه، محیط کار ایمن تری را برای تکمیل تعمیر و نگهداری جاده برای کارگران فراهم می کند.