محبوب بودن نارنگی در بازار

تنوع فزاینده و حجم فزاینده ای از پرتقال و نارنگی را ارائه می دهد زیرا کشورهای بیشتری مجوز صادرات مرکبات به چین را دریافت می کنند. نارنگی های وارداتی فروش خوبی دارند. اندی، سخنگوی شانگهای ای-فرش اخیراً در مورد شرایط فعلی در مناطق تولید و بازار واردات صحبت کرده است.

پرتقال و نارنگی از ایالات متحده آمریکا و مصر به تازگی وارد بازار چین شده است، همانطور که برخی از انواع پرتقال و نارنگی داخلی وارد بازار چین شده است. تقاضای بازار داخلی تقریباً اشباع شده است. حجم واردات پرتقال و نارنگی اسپانیایی در سال جاری اندک است زیرا شرایط آب و هوایی کاهش یافته است. حجم تولید و شیوع بیماری همه گیر توزیع را پیچیده تر کرد. سال گذشته اولین باری بود که شیلی پرتقال و نارنگی را به چین صادر کرد، اما حجم عرضه نیز به دلیل همه گیری کم بود. امسال حجم عرضه پرتقال و نارنگی شیلی پیش بینی می شود. خیلی رشد کن.”

Mandarin 250g

 

 

در حال حاضر، شانگهای ای-فرش عمدتاً نارنگی آمریکایی مثل نارنگی سبز تازه و پرتقال مصری را می فروشد. به گفته اندی: “تا این هفته حجم واردات نارنگی آمریکا کمتر از مدت مشابه سال گذشته بود. تقاضای بازار بیشتر از عرضه بود و به همین دلیل قیمت نسبتاً بالا بود. فقط زمانی که پرتقال ناول اواخر فصل وارد بازار شد. و حجم کلی عرضه افزایش یافت و قیمت کمی کاهش یافت. حجم واردات نارنگی آمریکا در حال حاضر منظم است.”

“کیفیت محصول پرتقال مصری در این فصل ثابت بود، اما قیمت CIF پرتقال مصری در چند هفته اخیر به سرعت افزایش یافته است. تنها در دو هفته گذشته قیمت آن کاهش یافته است. قیمت نارنگی سبز در حال حاضر ثابت است. در آوریل حجم عرضه به اوج خود خواهد رسید. اکنون که هوا در حال گرمتر شدن است، تقاضای مصرف کنندگان برای آب میوه بیشتر خواهد شد.”

MANDARIN ORANGE - Definition and synonyms of mandarin orange in the English dictionary

نارنگی سبز شمال

هنوز در فصل تولید نارنگی داخلی بسیار زود است. حجم بالای نارنگی های وارداتی با پرتقال ناول اواخر فصل رقابت می کند. به گفته اندی: “پرتقال و نارنگی های وارداتی تنها زمانی پتانسیل بازار دارند که از نظر تنوع محصول و طعم برجسته باشند. و نام تجاری پرتقال و نارنگی وارداتی نیز کمک کننده است. برخی از مارک های نارنگی آفریقای جنوبی مثل نارنگی سبز تامسون در چینی ها بسیار شناخته شده هستند. و نام تجاری استرالیایی 2PH به عنوان یک مارک تجاری سطح بالا به خوبی تثبیت شده است. آنها موقعیت نسبتاً رقابتی در بازار دارند.”

شانگهای ای-فرش در سال 2019 تاسیس شد. این شرکت عمدتاً در زمینه فروش عمده و خرده میوه های وارداتی فعالیت می کند. دفتر مرکزی در شانگهای واقع شده است، اما این شرکت دارای شعبه هایی در پکن، نانجینگ، ژنگژو و جیاکسینگ نیز می باشد. آنها میوه را در بازارهای عمده فروشی و از طریق پلتفرم های تجارت الکترونیک در سراسر چین می فروشند. “من فکر می کنم نام های تجاری ارزش افزوده زیادی برای محصولات میوه به ارمغان می آورند. ما امیدواریم که از مزایای کانال های فروش خود برای ایجاد نام های تجاری قوی استفاده کنیم. ما می خواهیم استانداردسازی و برندسازی را در صنعت میوه چین تحریک کنیم تا محصولات برتر را به ارمغان بیاوریم. میوه های باکیفیت به مصرف کنندگان چینی در سراسر کشور.