نارنگی کلمانتین + قیمت خرید فروش

نارنگی کلمانتین میوه خوش‌طعم و بوی محبوب پاییزی که میوه‌ای فصلی است، مزه‌ای ترش و شیرینی دارد. میوه‌ای که همه ما از کودکی عاشق آن بوده‌ایم و طعم دلچسب آن یادآور آن دوران است قیمت خرید نارنگی کلمانتین نسبت به کیفیت و نوسان بازار میوه متغیر است و قیمت ثابتی ندارد.

نارنگی کلمانتین + قیمت خرید فروش

نارنگی کلمانتین

نارنگی کلمانتین اندازه میوه نارنگی کلمانتین در مقایسه با انشو متوسط بوده و برخلاف نارنگی انشو بذر دارد که از معایب این رقم بشمار می رود. ولی در سالهای اخیر سویه های استرین (strain) کم بذر تری نیز در اسپانیا حاصل شده است که کادو کس و کوهونا از آن جمله اند این نارنگی نیز منطقه شمال ایران را می پذیرد در بعضی از نقاط جنوبی کشور نظیر دلفارد، جيرفت و دامنه های خنک آن می تواند پرورش داده شود.

نارنگی کلمانتین در ایران ( يافا ) نیز نامیده می شود . رقمی است نسبتا مقاوم در مقابل سرما و نیازمند خاکهای سبک است در خاکهای سنگین میوه آن ریز و پوست کلفت و نیاز مبرم خصوصا در شرق مازندران به آبیاری دارد. تاریخ رسیدن میوه آن بعد از نارنگی پیج و انشو می باشد.

درختان کلمانتین میوه هایی با اندازه مختلف (قطر متوسط حدود ۵ سانتی متر) و با شکلی متغیر (اندکی پخ تا کروی یا کشیده و گاهی نیز هرمی فرم) تولید می کنند. ضخامت پوست در حد متوسط، نسبتا سفت و چسبیده به گوشت اما براحتی قابل پوست گیری است و تا بعد از بلوغ نیز حالت پف دار به خود نخواهد گرفت. رنگ گوشت نارنجی تیره، ترد، گوشتی و پرآب، شیرین و معطر است. از لحاظ زمان بلوغ رقمی زودرس محسوب می شود. درختان کلمانتین ضمن فشردگی تاج و پاکوتاهی، از محصول بالا و کیفیت خیلی خوبی نیز برخوردارند.

نارنگی کلمانتین تهران

نارنگی کلمانتین تهران متوسط مصرف سرانه نارنگی کلمانتین تهران در جهان 12 کیلوگرم است. کشور چین به تنهایی 24 درصد تولید و 5.27 درصد سطح زیر کشت مرکبات جهان را به خود اختصاص داده است. بیشترین عملکرد این محصول با میزان 34118 کیلوگرم در هکتار متعلق به کشور ترکیه و کمترین آن با میزان 4875 کیلوگرم در هکتار متعلق به کشور نیجریه است.

متوسط ضایعات در فرآیند تولید (مرحله برداشت و پس از برداشت) 8 درصد است. تجارت مرکبات در جهان معادل 7.31 میلیون تن است، به طور کلی حدود 70 درصد حجم و ارزش واردات و صادرات مرکبات در جهان به پرتقال و نارنگی اختصاص دارد. کشورهای روسیه، آلمان، فرانسه، هلند، انگلستان و عربستان صعودی به ترتیب، عمده ترین واردکنندگان پرتقال و نارنگی در جهان و کشورهای اسپانیا، آفریقای جنوبی، مصر، ترکیه، آمریکا، چین، مراکش و یونان به ترتیب، عمده ترین صادرکنندگان پرتقال و نارنگی در جهان هستند.

اولین متونی که به مرکبات اشاره کرده اند مربوط به دوران تايو (Ta Yu) در حدود 2200 سال پیش می باشند یعنی زمانی که مرکبات و مخصوصا نارنگی و پوملو POMELO یا گریپ فروت چینی ارزش بسیاری داشته و فقط در دربار امپراطوری استفاده می شده است. مشخص شده است که خاستگاه لیمو در هند بوده و پرتقال و نارنگی کلمانتین هستند. بعضی از گونه های مرکبات قبل از میلاد مسیح به مناطق غربی آسیا نظير عمان، ایران و فلسطین انتقال یافته است. گزارش شده است که اسکندر مقدونی 330 سال قبل از میلاد مسیح یکی از گونه های مرکبات به نام بالنگ را در ایران مشاهده کرد.

نارنگی کلمانتین اصل

نارنگی کلمانتین اصل یکی از بهترین میوه هایی که خداوند در فصل پاییز در کنار انار و خرمالو قرار داده تا فوایدش مطابق این فصل باشد نارنگی کلمانتین است. نارنگی کلمانتین خواص ضد سرما خوردگی دارد. مانند یک داروی طبیعی مشابه اسپکتورانت عمل می کند. آب زیاد این میوه سبب ادرار زیاد میگردد و همین امر بر سم زدایی نارنگی حکایت دارد.

فروش نارنگی کلمانتین اصل در شمال مازندران سالانه بیشترین میزان صادرات را به کشور های خارجی دارد، فروش نارنگی در شمال مازندران به صورت بسته بندی جهت صادرات به خارج از کشور عرضه می گردد. توزیع نارنگی سبدی مازندران توسط شرکت ما از اوایل مهر در حجم بالا اغاز شده و این روند تا اواخر دی ماه ادامه پیدا میکند و توصیه می شود خرید نارنگی را به زمان دیگر موکول نکنید.

مازندران امروزه به عنوان قطب اصلی و مهم تولید عمده و مرکز فروش نارنگی در شمال شناخته شده و در حجمی بالا نمونه های خود را برای فروش در دسترس قرار می دهد. این میوه با خواص شگفت انگیز خود توانسته شمار علاقه مندان خود را در سراسر جهان افزایش دهد و رقم های مختلفی از آن نیز توسط دستگاری ژنتیکی به وجود آید.

استان مازندران با داشتن زمین های پهناور و درختانی همیشه سبز با در نظر گرفتن اصلاحات پیوندی درختان مرکباتی، به پرورش نمونه های مرغوب و اعلا نارنگی درجه یک پرداخته، به گونه ای که شهرهایی همچون تنکابن، رامسر، ساری و قائم شهر جزو بزرگترین مراکز جهت خرید و فروش نارنگی در شمال کشور به شمار می آیند.

نارنگی کلمانتین محلی

نارنگی کلمانتین محلی نارنگی کلمانتین میوه خوش‌ طعم و بوی محبوب پاییزی که میوه‌ای فصلی است، مزه‌ای ترش و شیرینی دارد. میوه‌ای که همه ما از کودکی عاشق آن بوده‌ایم و طعم دلچسب آن یادآور آن دوران است. طبع این میوه سرد و تر است. این میوه پهن و گرد است و پره‌های درشت و ترد دارد. نارنگی کلمانتین نسبت به نارنگی معمولی پر رنگ‌تر و شیرین‌تر است اما خواص تقریبا یکسانی دارند. برای خرید آنلاین نارنگی پچ و دیگر میوه های فصل زمستان حتما سری به فروشگاه میوه آنلاین ما بزنید. انواع مختلف نارنگی مانند نارنگی شمال یا پچ، همه دارای ویتامین‌های A، B، C، پروتئین، چربی، قند و مواد معدنی مانند فسفر، کلسیم، پتاسیم و منیزیم هستند.

وجود این ویتامین‌ ها باعث می‌ شود این میوه تصفیه کننده خون و تنظیم کننده ضربان قلب باشد و از سرطان پیشگیری کند. ترکیب این ویتامین‌ها با فسفر باعث تقویت حافظه و افزایش هوش می‌شود. منیزیم موجود در نارنگی پیج نیز به بهبود دستگاه گوارش، تقویت سیستم عصبی و تقویت استخوان‌ها کمک می‌کند. وجود آنتی‌اکسیدان در این میوه خاصیت ضد التهابی آن را به وجود آورده و مانع از پیری می‌شود. میزان بالای کلسیم و فسفر در این میوه به تشکیل استخوان و تقویت اسکلت بدن کمک می‌کند.

نارنگی بخاطر داشتن فیبر بالا، میزان قند خون را کنترل می‌کند و در عملکرد معده تاثیر مثبتی دارد. حتی پوست نارنگی هم مفید است چرا که از سرطان جلوگیری می کند و کلسترول خون را کاهش می‌دهد. همچنین برای جذب غذا مفید است و با کنترل نفخ و کاهش تهوع به عملکرد معده کمک می‌کند. شما می‌توانید پوست آن را خشک کنید، به صورت پودر در بیاورید و به عنوان چاشنی در انواع غذاها مورد استفاده قرار دهید. با خرید آنلاین نارنگی کلمانتین این میوه مفید را به سبد غذایی‌تان اضافه کنید و از خواص آن بهره‌مند شوید.