کارتریج کانن مدل pixma mg2540s میلیاردرترین مرد را از پا در آورد

یکی از ویژگی های مهم فیلتر کارتریج کانن مدل pixma mg2540s نوع عملیات تمیز کردنی است که باید به صورت دستی یا خودکار انجام شود. زمانی که به طور کامل با آلاینده جمع آوری شده پر می شود، همانطور که معمولاً با افزایش فشار برگشتی یا کاهش سرعت جریان مشخص می شود.

در این راستا، چهار دسته از کارتریج ها را می توان تشخیص داد:

کارتریج “پرتاب” یا “یکبار مصرف” که نمی توان آن را تمیز کرد و بنابراین جایگزین می شود.

کارتریج “قابل تمیز کردن در محل”، که می تواند به راحتی تمیز شود و چندین بار یا چندین بار مورد استفاده مجدد قرار گیرد، حتی اگر در نهایت ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد.

کارتریج «قابل تمیز کردن سرویس» که باید از فیلتر خارج شود و تحت تمیز کردن تخصصی (مثلاً در حمام اولتراسونیک)، در محل یا با بازگشت به سازنده یا شرکت خدماتی قرار گیرد.

کارتریج

کارتریج “بازیابی” که باید به سازنده بازگردانده شود و پس از تعویض محیط فیلتر آن را جدا کرده و دوباره بسازد.

تا حد زیادی، تفاوت بین این کارتریج ها به دلیل ماهیت محیط فیلتر درگیر و مکانیسم فیلتراسیونی است که توسط آن کار می کند.

به عنوان مثال، محیطی که منحصراً با صاف کردن سطح و/یا فیلتراسیون کیک عمل می کند، به راحتی قابل تمیز کردن است.

در مقابل، فیلتراسیون عمقی ناگزیر شامل به دام انداختن ذرات در عمق محیط است، از این رو حذف آنها احتمالاً دشوار یا غیرممکن است.

از سوی دیگر، فیلتراسیون عمقی می‌تواند ظرفیت نسبتاً زیادی در نگهداری خاک ایجاد کند. با این حال، ممکن است شرایط دقیق استفاده از فیلتر و همچنین طراحی دقیق و ساخت کارتریج و محفظه فیلتر به همان اندازه مهم باشد.

تا آنجا که به صنایع شیمیایی و فرآوری مربوط می شود، به طور کلی تنها دو دسته اول هستند که اهمیت عملی دارند.

نمونه هایی از حوزه‌های کاربردی دسته‌های دیگر، کارتریج‌های قابل تمیز کردن خدمات برای ساخت و پردازش پلیمرها و کارتریج‌های قابل بازیافت برای فیلترهای مورد استفاده در سیستم‌های هیدرولیک فشار بالا هستند.