استفاده از لیوان یکبار مصرف چایخوری تجویز یک پزشک برای درمان درد معده یک فرد بیمار

اگر به دلایل مختلف مجبور به استفاده از لیوان یکبار مصرف چایخوری هستید، حداقل مطمئن شوید که لیوانی را انتخاب کنید که کمترین آسیب را برای محیط زیست ما داشته باشد.

لیوان های یکبار مصرف سبک هستند: مزیت دیگر لیوان های یکبار مصرف این است که در مقایسه با استفاده از لیوان های قابل استفاده مجدد که از چینی یا سایر مواد سنگین ساخته شده، بسیار سبک هستند.

بنابراین، به خصوص برای افراد مسن که دیگر قدرت زیادی ندارند، لیوان های یکبار مصرف ممکن است راهی عالی برای آسان کردن زندگی آنها باشد.

لازم نیست لیوان خود را بیاورید: لیوان های یکبار مصرف نیز بسیار راحت هستند به این معنا که مجبور نیستید همیشه لیوان خود را با خود حمل کنید.

اغلب اوقات، سفرهای کاری نسبتاً استرس زا هستند و ممکن است چیزهای زیادی در سرتان بیفتد و بنابراین ممکن است اصلاً اعصاب فکر کردن در مورد آوردن فنجان قابل استفاده مجدد خود را نداشته باشید.

بنابراین، برای اینکه بیش از حد به خود استرس وارد نکنید، فنجان های یکبار مصرف ممکن است در موقعیت های استرس زا که باید تمام تلاش ذهنی خود را روی چیزهای دیگر متمرکز کنید، مناسب تر باشد.

شما نمی توانید لیوان خود را در جایی فراموش کنید: مشکل دیگر لیوان های قابل استفاده مجدد این است که می توانید به راحتی آنها را در جایی فراموش کنید.

به عنوان مثال، اگر در حال سفر هستید، این احتمال وجود دارد که دیر یا زود هنگام رفتن آن را فراموش کنید.

به نوبه خود، این فنجان به احتمال زیاد به زباله‌ها ختم می‌شود و به همین دلیل تأثیر مثبت استفاده از لیوان قابل استفاده مجدد کاملاً محدود خواهد بود.

در مقابل، اگر فنجان یکبارمصرف خود را در جایی فراموش کنید، واقعاً مهم نیست، زیرا به هر حال آن را در زباله ها بیندازید.

لازم نیست نگران شکستن فنجان خود باشید: لیوان های قابل استفاده مجدد اغلب بسیار شکننده هستند و ممکن است لازم باشد مراقب باشید که آنها را نشکنید.

همیشه باید مطمئن شوید که کوله پشتی خود را به گونه ای بسته بندی کنید که لیوان یکبار مصرف شما به درستی محافظت شود.