لامپ روشنایی حیاطی که هرگز خاموش نمی شود

حتماً لامپ روشنایی حیاط زیبای دو طرف درهای ورودی را دیده اید، بسیاری از مردم چراغ های دیواری را انتخاب می کنند تا فضای ورودی خانه خود را ایمن تر کنند.

علاوه بر این، سیل لامپ ها و نورافکن ها نیز جزو چراغ های دیواری محسوب می شوند که فضای مقابل را به طور کامل روشن می کنند و در شب هر گونه حرکتی را نشان می دهند.

بیشتر چراغ‌های دیواری را می‌توان به یک سنسور نوری و یک تایمر برای روشن یا خاموش کردن آنها وصل کرد.

چراغ های دیواری مجهز به سنسور حرکت نیز یکی از تامین کنندگان امنیت فضای باز محسوب می شوند و با هر حرکتی روشن می شوند.

البته اکثر این سنسورها دارای تنظیماتی هستند که با حرکت حیوانات کوچک مانند گربه، پرنده، موش و غیره فعال نمی شوند.

چراغ های دارای سنسور حرکت علاوه بر ایجاد امنیت، مزایای دیگری نیز برای شما در هنگام بازگشت به خانه در تاریکی و تاریکی دارند. لازم نیست به دنبال کلید چراغ بگردید.

این سنسورها را می توان به آلارم ها و تلفن های همراه متصل کرد، بنابراین یک سیستم نوری هوشمند را تشکیل می دهد که می تواند هر حرکت غیرعادی را در غیاب شما گزارش دهد.

بسیاری از افراد از نورپردازی در فضای باز و چراغ های حیاط برای نورپردازی حیاط، تراس و باغ استفاده می کنند.

این مکان ها برای فعالیت در فضای باز مانند ورزش، مهمانی و باربیکیو طراحی شده اند.

اگر می خواهید در شب از فضای بیرونی خود لذت ببرید، بهتر است از چراغ حیاطی استفاده کنید که علاوه بر امنیت، نور کافی نیز داشته باشد.

گاهی از چراغ های دیواری برای زیباسازی و جذابیت بیشتر نمای بیرونی خانه استفاده می شود.

تقریباً تمامی چراغ های فضای باز با طراحی خاص و مطابق با اصول زیبایی شناسی و معماری ساخته شده اند و چراغ های دیواری با طرح و رنگ خاص خود ورودی خانه و حیاط را زیباتر کرده و بر جذابیت خانه می افزایند.

باغ و ویلا چراغ های دیواری را می توان هماهنگ با سایر چراغ های حیاط و یا متناسب با رنگ دیوار و متریال به کار رفته در ورودی انتخاب کرد.

در نظر داشته باشید که این سه کارکرد امنیت، نور برای فعالیت های شبانه و زیبایی لزوما از هم جدا نیستند و می توان از یک چراغ دیواری دو یا همه این کاربردها را انتظار داشت.