مایع لباسشویی دستی که تمام شدنی نبود

اگر مایع لباسشویی دستی یا نیمه اتوماتیک دارید، به مواد شوینده ای نیز نیاز خواهید داشت که بیش از آنچه یک ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک نیاز دارد، کف تولید کند.

به همین دلیل مهم است که از مواد شوینده مناسب برای ماشینی که استفاده می کنید استفاده کنید تا به نتایجی که می خواهید در لباسشویی برسید.

پیدا کردن شوینده مناسب برای پارچه: آیا پارچه های ظریف، رنگ های روشن یا پنبه های سفید را می شویید؟

این سوال مهمی است که باید در انتخاب مواد شوینده مناسب از خود بپرسید، زیرا این می تواند تفاوت بین دیدن نتایج برجسته یا لباس های کسل کننده را ایجاد کند.

اگر پارچه های ظریف مانند ابریشم را می شویید، ممکن است بخواهید آنها را با دست بشویید و از مواد شوینده دستی استفاده کنید.

اینها حاوی آنزیم های کمتری هستند که می توانند الیاف پارچه های ظریف را در طول زمان تجزیه کنند. پارچه های ظریف مانند ابریشم یا پشم را نباید با مواد شوینده حاوی سفید کننده بشویید.

رنگ های روشن می توانند به مرور زمان در هنگام شستن با پودر محو شوند. این به این دلیل است که مواد سفید کننده موجود در پودر ممکن است رنگ را از پارچه جدا کرده و باعث شود لباس‌ها شسته و کدر به نظر برسند.

اگر رنگ‌های خاصی را می‌شویید، شوینده مایع ایده‌آل است، زیرا از رنگ‌ها محافظت می‌کند و در عین حال که رنگ‌ها را روشن و زنده نگه می‌دارد، لکه‌های برجسته را از بین می‌برد.

برای پنبه های سفید که روشن و درخشان هستند، نمی توانید پودر را شکست دهید! پودر به سختی کار می کند تا از شر لکه های چسبیده خلاص شود، در حالی که سفیدها را روشن و تمیز می کند.

کدام شوینده برای درمان لکه ها بهتر است؟ لکه ها می توانند در شرایط مختلف ایجاد شوند، به همین دلیل است که انواع مختلفی از آنها وجود دارد.

لکه چربی که در حین پخت و پز ایجاد می کنید با لکه کثیفی که در خارج از خانه ایجاد می کنید متفاوت است.

برای لکه‌های چرب یا لکه‌هایی که نیاز به درمان اولیه دارند، باید از یک شوینده مایع استفاده کنید.

از طرف دیگر، پودرهای شوینده آریل ماتیک برای از بین بردن لکه های سخت مانند قهوه، سس کچاپ و سس کار می کنند.